Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico
Je bevindt je in: Verenigingen

Waarom krijg ik een foutmelding bij het inloggen op het portaal van Arbeidsloket?

Als je tijdens het inloggen op het portaal van Arbeidsloket tegen een foutmelding aanloopt, komt dit meestal doordat de inlogpagina tijdens het aanmeldproces is opgeslagen als snelkoppeling of bookmark. Na het aanmelden verwijst de snelkoppeling dan naar een pagina die niet meer relevant is. Hierdoor krijg je een foutmelding.

  • Verwijder de bestaande snelkoppeling en log direct in via de URL/ link https://85731.afasinsite.nl/arbeidsloket/
  • Maak na het inloggen een nieuwe snelkoppeling aan. Verwijder ook alle cookies en tijdelijke internetbestanden.

Voor het inloggen kun je veel verschillende foutmeldingen krijgen. Je leest ze in de help van AFAS via deze link.

Bij de meldingen staan foutreferenties: Om de volledige melding te raadplegen zoekt de AFAS Beheerder de Foutreferentie op in het logboek.