Veelgestelde vragen
Veel vragen zijn door ons al beantwoord
Heb je een vraag? Dan hopen wij dat we voor jou het antwoord hebben. Bekijk hieronder of jouw vraag erbij staat. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Algemeen Huis voor de Sport Groningen
- Welke ondersteuning kan Huis voor de Sport Groningen bieden?
- Kan Huis voor de Sport Groningen helpen bij het werven en behouden van vrijwilligers?
- Kan Huis voor de Sport Groningen helpen bij het vinden van nieuwe leden?
- Kan Huis voor de Sport Groningen ons helpen bij het verduurzamen van de accommodatie?
- Kan Huis voor de Sport Groningen ons helpen met een toekomstvisie?
- Wie is de contactpersoon voor verenigingsondersteuning?
- Mag ik mijn trainer naast de vrijwilligersvergoeding ook een onkostenvergoeding geven?
- Hoe zit het met de bestuurdersaansprakelijkheid?
- Wat is de maximale belastingvrije vergoeding voor vrijwilligers?
Inloggen digitaal portaal Arbeidsloket
- Problemen met inloggen?
- Wanneer is het nodig om de AFAS Pocket APP opnieuw te koppelen?
- Hoe koppel ik opnieuw mijn AFAS Pocket APP aan het inloggen?
- Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten.
- Ik weet niet met welk mailadres ik moet inloggen.
- Kan ik inloggen als ik mijn telefoon ben vergeten?
- Inloggen op het portaal van Arbeidsloket lukt niet. Wat kan ik doen?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het inloggen op het portaal van Arbeidsloket?
- Ik heb een nieuwe telefoon en/of telefoonnummer. Hoe log ik in?
- Hoe kan ik AFAS Pocket voor meerdere accounts/gebruikers koppelen?
Algemeen Arbeidsloket
- Wanneer wordt het salaris uitbetaald?
- Wanneer ontvang ik een periodieke verhoging?
- Mijn trainer is ziek, hoe zit het met de loonkosten?
- Mijn trainster is zwanger, hoe zit het met de loonkosten en het verlof?
- Wanneer moet ik de loonmutaties doorgeven?
- Waarom is het belangrijk om een functioneringsgesprek te voeren met je trainer?
- Hoe pas ik de ingangsdatum aan bij een contractverlenging?